Forum

Konsekvenser av tyv...

Notifications
Clear all

Konsekvenser av tyveri av midler fra et kredittkort

Billius
Topic starter
(@billius)
Trusted Member

Svindlere tok bedragerisk besittelse av kredittkortdataene mine via fjernkontroll AV PCEN og deretter koden fra SMS. Som et resultat var penger tapt. En straffesak er innledet, banken har innrømmet tyveri av midler, men har til hensikt å saksøke meg for manglende betaling av gjelden eller overføre kravet til et samlingsfirma. Til tross for at kortet var forsikret, er det også umulig å oppnå betaling av forsikring, siden tyveriet selv skjedde samme dag. Generelt er det ingen midler til å betale midler tapt av banken, samt håp om at personer som er involvert i tyveri av midler fra kortet, vil bli identifisert. Jeg kjenner deg som tidligere ansatt i banken, så jeg vil høre din mening om denne situasjonen. Hvilke måter ut av det eksisterer.

2 Replies
SamyilLoset
(@samyilloset)
Trusted Member

Hei. Vel, selvfølgelig må du ta det fra en pålitelig og pålitelig bank eller fra en finansinstitusjon. Det er ingen mikrolån i banker, bare utlån. Og her kan du få en liten mengde for akkurat det du trenger for å løse noe presserende problem. Anbefale.

Reply
Cermit
(@cermit)
Estimable Member

Ju högre du sätter dina mål, desto högre stiger du. Jag tror inte att du kan stå stilla på ett ställe. Kreditkort är värst. Små lån Det är sant att om du har en pålitlig källa och en https://besteforbrukslån.no/smalan   som du litar på... Det viktigaste är att hålla sig borta från "Lyxfällan".

Reply
Share: